Правила обслуговування

Правила та умови обслуговування

Умови обслуговування населення у майстерні

  1. При здачі в ремонт апаратури консультант майстерні видає заказ-наряд, де вказані всі завялені несправності зі слів клієнта, зовнішні дефекти, комплектація, серійні номера та імей, та контактна інформація клієнта. Цей документ потрібно зберігати до отримання пристрою, а в разі його втрати повідомити про це консультанта.
  2. Апарат приймяається на діагностику.
  3. Діагностика може тривати від 1 до 3 робочих днів, залежно від характеру і складності неспраності. Діагностика телевізорів та ноутбуків від 1 до 5 робочих днів.
  4. Апарат ремонтується інженером без згоди клієнта, якщо сума ремонту не більша за 150 грн або не більша за попередньо вказану при прийомі чи не перевищує 50% від оціночної вартості  пристрою. В іншому випадку ремонт призупиняється, і продовжується тільки після згоди з клієнтом.
  5. У разі відмови від ремонту після згоди на ремонт, клієнт зобов’язаний оплатити послуги та матеріали та запчастини замовлені та затрачені на ремонт даного апарату, згідно прайскуранту. В іншому випадку сервісний центр  реалізовує даний товар, при цьому зараховуючи на користь сервісу суму компенсації за ремонт і запчастини, а різницю повертає клієнту.
  6. Майстерня не несе відповідальності за:

А) Можливу повну або часткову втрату працездатності апарату, якщо підчас діагностики виявлені сліди корозії, механічні пошкодження, сліди некваліфікованого ремонту. Про це клієнта повідомляє працівник майстерні телефонним дзвінком.

Б) Проявлення додаткових дефектів не вказаних в заказ-наряді, якщо підчас діагностики виявлені сліди корозії, механічні пошкодження, сліди некваліфікованого ремонту.

В) Залишені сім карти і карти памяті, які не були вказані при прийомі апарату в заказ-наряді.

7. Апарат видається клієнту після повної оплати за послуги та запчастини, при наявності заказ-наряду, або посвідчення особи, при цьому клієнт зобов’язаний підписати акт повернення йому апарату.

8. На ремонт та запчастини надається гарантія, підтвердженням її може бути квитанція про оплату, або акт виконаних робіт.

Гарантійні зобов’язання

1. Майстерня надає гарантію на виконаний ремонт,  замінені запчастини, усунення заявленого дефекту.

2. Під терміном гарантія розуміється безкоштовний ремонт.

3. Майстерня  може відмовити у гарантійному обслуговуванні у разі:

А) Відсутності гарантійних пломб, розбирання апарату не в сервісному центрі

Б) Телефон не був відремонтований у майстерні

В) Виявлені сліди корозії, окислів, чи інші сліди потрапляння рідини в апарат.

Г) Сліди механічного пошкодження: розбитий дисплей, скло, гніздо зарядки, тощо.

4. Порядок обслуговування по гарантії.

А) Апарат приймається на діагностику терміном від 1 до 3 днів.

Б) Якщо не має причин для відмови у гарантійному обслуговуванні, майстерня ремонтує апарат безкоштовно протягом 14 робочих днів.

В) У разі неможливого ремонту, майстерня повертає кошти оплачені за ремонт.

5. Термін гарантії продовжується на час перебування аппарату в ремонті.