Гарантії

Хочеш дійсно якісний ремонт?

Найдовша гарантія на виконаний ремонт та комплектуючі — до 6 місяців. Збережіть свої нерви, гроші і час.

Умови гарантійного обслуговування.

1. Ми даємо гарантію на встановлені запчастини та виконані роботи. Термін гарантії — три місяці.

2. Гарантійне обслуговування розповсюджується на запчастини на роботи, які були використані в процесі ремонту, а не на цілий апарат.

Наприклад: iPhone 4 впав і розбилось скло. Дисплей зі склом замінили. Якщо під час гарантійного терміну зі склом чи дисплеєм буде щось не так, то згідно з гарантійними зобов’язаннями ми усунемо дефект безкоштовно. Якщо ж перестає працювати Wi-fi — це не гарантійний випадок.

3. Бувають випадки, коли дати гарантію впринципі неможливо: після попадання вологи, після серйозного удару або падіння, після ремонту в інших сервісах.

Наприклад: iPhone 4 впав у воду. Його відразу дістали з води, і він продовжував працювати, але через два тижні телефон виключився і більше не вмикається. Були проведені чистка в ультразвуковій ванні та відновлення монтажної пайки. Телефон в робочому стані повернули клієнту. Через три тижні телефон почав сам по собі вимикатись — це не гарантійний випадок.

4. Гарантія не поширюється на послуги установки програмного забезпечення, прошивка і джейлбрейк.

Наприклад: iPad , прошили на новішу версію програмного забезпечення і зробили джейлбрейк. Клієнт встановив програму і iPad — завис на логотипы яблуко — це не гарантійний випадок.

5. Гарантія не розповсюджується також на поломки, які виникли в слідуючих випадках.

а) Порушення умов експлуатації, зберігання та користування описаних в довіднику користувача.

б) Використання аксесуарів, нерекомендованих виробником для даного пристрою.

в) Апарати, які мають сліди розбирання не працівниками сервісного центру 

г) Апарати, які попали під вплив механічних пошкоджень або ударів.